2012. november 7., szerda

Hídkapuk

Az utóbbi időben nem nagyon írtam. Nem olyan egyszerű dolog ez a gyufamakettezés, nem is igazán türelem szükséges hozzá, hanem sokkal inkább idő és kedv, hangulat ahhoz, hogy leüljön az ember és építgessen, ragasztgasson.
Szeptemberben lázasan elkezdtem a híd megtervezését és az utóbbi hetekben pedig megcsináltam a szükséges alapokat, amire majd a gyufákat építem. Ám először át is kell nézni a gyufákat nagyjából, hogy melyik szál milyen felületre megfelelő, kiszelektálni azokat amik nem jók, stb. De az utóbbi néhány napba elkezdtem építgetni a hídkapukat, amik anno a 19. században a híd 2 végén álltak és információim szerint itt szedték a hídpénzt a hídon való áthaladásért cserébe. Mit ne mondjak nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz, nagyon összetett ez a kis épület és még inkább megnehezíti, hogy nagyon sok helyre csak 4-6 mm-es szálakat kell vágni, de szépen lassan azért alakul. Íme néhány kép a félkész állapotokról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése