2012. szeptember 28., péntek

Nincs megállás


A vár július 7-i elkészülte után úgy terveztem, hogy egy legalább féléves pihenőt tartok. A tervből az lett, hogy már augusztusban kitaláltam mi lesz a következő makett és elkezdtem gyűjtögetni az anyagokat. Augusztus végére biztossá vált és kialakultak a fejemben a megvalósítás részletei. Szerencsémre kiváló tervrajzokat találtam róla az interneten így 1:1-be sikerült kinyomtatni az építmény hosszmetszetét.


A következő makett a Lánchíd lesz 3 méteres méretben. Azt már érzem, hogy nem pici fába vágtam a fejszém, de szeretem a kihívásokat. A 19. századi állapotokat fogom megépíteni, ez a hídpálya minimális különbségein kívül egy igen látvány különbséget is jelent majd, mely nem más mint a hídkapuk. Ezek nagyon megtetszettek a régi képeken és úgy éreztem, hogy nekem is meg kell építenem őket.


A makett építését is ezekkel kezdtem, az első hamarosan elkészül, melyről majd mutatok egy-két képet, mit ne mondjak nem túl egyszerű megépíteni őket.

Valószínűleg még az idén lesz 1-2 kiállítás is :))) Melyből az egyik Budapesten lesz, de egyelőre nem merek semmi konkrétat írni, remélem hamarosan már megerősített válaszokat kapok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése