2012. szeptember 16., vasárnap

Kiállítás volt/van/lesz de még nem a várban

A legutóbbi információk szerint úgy volt, hogy a várban lesz kiállítva nyártól a makett. Ez egy picit változott, aki követi a facebook-os blogot is, az értesülhetett róla, hogy kaptam egy másik felkérést Gyula belvárosában. Egy gyulai vállalkozó olvasta a cikket a Békés Megyei Hírlapban és a szerkesztőségen keresztül megkeresett. Megkérdezte mit szólnék, ha augusztus-szeptemberben kiállítanánk a kirakatában. Természetesen igent mondtam.
Hozzá kell tennem, hogy mielőtt megkerestek ezzel a felkéréssel előtte nagyjából 2-3 héttel sétáltam arra Édesanyámmal és el is időztünk a kirakat előtt. Ugyanis ez a vállalkozó összegyűjtötte azokat a személyeket, akik az elmúlt 2-3 évszázadban öregbítették Gyula hírnevét. Titkon felvetődött bennem, hogy milyen jó érzés lenne egyszer majd valamikor bekerülni ide. Ám még álmaimban sem reméltem volna, hogy néhány héttel később jön egy telefon, hogy örömmel kiállítanák ott a gyulai vár makettjét, hogy minél többen láthassák még a nyári csúcsforgalomban.
Így augusztus 11-étől megtekinthető a makett Gyula belvárosában, a könyvtárral szemben. Azonban már nem sokáig, ugyanis jövő pénteken el kell hoznom. Ugyanis kaptam még egy felkérést! :) Egy békéscsabai makett klub immár 18-dik éve rendezi meg az Országos Makettkiállítást és Verseny-t, a klub vezetője pedig szintén megkeresett, hogy örömmel venné, ha részt vennék az idein. Természetesen hatalmas örömmel elfogadtam! :) 
Így szeptember 22-én délután és 23-án délelőtt megtekinthető lesz az ÖSSZES eddigi makettem Békéscsabán a Fegyveres Erők Klubjában a Szabadság tér 6 szám alatt. (igen, ez a reklám helye :) )

És néhány kép, hogy hova sikerült bekerülnöm 1,5 hónapig:





Hamarosan újabb információkkal jelentkezem :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése