2012. március 3., szombat

Lassan utánpótlásra lesz szükség

Anno 2010. nyarán felvettem a kapcsolatot egy gyufagyárral, hogy tudnak-e segíteni fej nélküli gyufák terén. Nagyon rendesek voltak és küldtek is vagy 10.000 szálat, aminek a felhasználásával befejeztem a Taj Mahalt.
Egy évvel később újra a segítségüket kértem, ekkor már a gyulai várhoz. Küldtek is vagy 20.000 szálat, talán emlékeztek a képre:


Ma újra lefotóztam a dobozt, és most egy picit máshogy fest.


Asszem lassan újra kérnem kell még, mert a végén nem lesz elég az alapanyag és le kell állni az építkezéssel :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Meg tudnád adni, hol lehet ilyet rendelni? Mennyi egy ilyen 10.000-es doboz?
    Köszönöm a választ.
    Üdv
    Gábor

    VálaszTörlés
  3. Szia Gábor,
    Már nem lehet sajnos ilyet beszerezni a gyártótól, akitől én vettem anno.
    Üdv,
    Tibi

    VálaszTörlés